Forum oficjalne zespołu KroRek Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie
Festiwal Rockowy Węgorzewo 13-15 lipca 2006
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
oficjalne zespołu KroRek > Wyjazdy, spotkania itp...

Autor Wiadomość
Mareczek
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: KRO-REK

Festiwal Rockowy Węgorzewo 13-15 lipca 2006    



Oczywiscie jedziemy jak najwieksza grupa ludzi.
Wyjazd w srode - 12.07- z rana na stopa.
W srode,bo dzien wczesniej zawsze jest fajna zabawa,sa juz ludzie i jest gdzie rozbic namiot.
Powrot najprawdopodobniej w niedziele jak uda sie zlapac stopa ;P, jak nie to sie gdzies przekimamy i w poniedizalek juz spokojnie sie dojedzie.

Rozklad koncertow:

CZWARTEK
1. Strachy na Lachy 18.00-19.00
2. 7 zespołów konkursowych 19.10-21.20
3. CKOD 21.30-22.30
4. RÓŻE EUROPY 22.40-23.50
5. ACID DRINKERS 0.00 - 1.15.
6. PROLETARYAT 1.30 - 2.40

PIĄTEK
1. THE CALOG 18.00-18.30
2. KOBRANOCKA 18.35-19.20
3. 3 zespoły konkursowe 19.25-20.20
4. PUSTKI 20.25-20.55
5. RAZ, DWA, TRZY 21.05-22.05
6. Em 22.10-22.40
7. MYSLOVITZ 22.50-0.00
8. NEGATYW 0.10-0.55
9. OLAF DERIGLASOFF 1.00-1.30
10. VOLTAIRE 1.35-2.00
11. HARIASEN 2.05-2.35
12. UNDERGROUND 2.40-3.10


SOBOTA
1. BADNAILS 18.00-18.30
2. B.N. 18.40-19.20
3. KOOKABURRA 19.25-20.10
4. Koncert laureata publiczności 20.25-20.40
5. Koncert laureata 20.45-21.05
6. K2 21.10-22.00
7. IRA 22.10-23.20
8. SOULFLY 23.20 - 1.15
9. AGRESSIWA 69 1.15-2.10
10. COMA 2.10-3.00


Mnie w sumie interesuje po 1-2 koncerty z kazdego dnia
Wejsciowek napewno nie bede kupywal,wejde jak sie uda wygrac w Radiu Białystok,ale jade na 100%.

Aha namioty rozbijamy tutaj:


Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 14:08, 30 Cze 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

qrde juz mi sie chce jechac, ale nie wiem czy wypali Razz

Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 15:06, 30 Cze 2006
 Zobacz profil autora
Snajper
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Białystok

   

Qrwa qrwa i jeszcze raz qrwa mnie to tez ominie Evil or Very Mad

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 11:15, 02 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

a moze i nie, przeciez sam nie znasz daty swojego wyjazdu, moze wogule nie pojedziesz hehe

Post został pochwalony 0 razy
Post Nie 16:06, 02 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Carnage
Administrator



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666

   

qrwa szkoda ze to platne hujstwo
ja qrwa bym musial wrucic w niedziele
i tez na 100% pojade mimo ze jestem bez kaski najwyzej troche schudne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 7:32, 05 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Mareczek
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: KRO-REK

   

Damy rade bez problemu,Węgorzewo w przeciwienstwie to popierdolonego Olsztyna i glupiego Gdanska to bardzo przyjazne miasto,a na rockowisku zawsze sa super lludzie z ktorymi mozna wypic itp.

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 11:55, 05 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

moze i tak

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 18:10, 05 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Carnage
Administrator



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666

   

no raczej tak ja tam oprucz koncertów w bialym i na basach na zadnych innych imprach niebylem ale na tych co bylem to sie przekonalem o dobroci i zyczliwosci ludzi

Post został pochwalony 0 razy
Post Śro 19:03, 05 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

a kiedy chcecie na te wegorzewo wyruszyc i kiedy wrocic????????

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 13:59, 06 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Mareczek
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: KRO-REK

   

Ty moze Aga przeczytala bys moj pierwszy post cooo Razz ??

Post został pochwalony 0 razy
Post Czw 18:21, 06 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Snajper
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: Białystok

   

Qrwa pierdole to wsio postaram sie pojechac Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Post Pią 14:57, 07 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

no nawet mi się udalo pojechac, to nic, ze tylko na jedna noc, ale bylo fajnie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 10:52, 17 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Mareczek
Administrator



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666
Skąd: KRO-REK

   

Powiem tak:
Nie było źle,ale moglo byc znacznie lepiej. Było niewiadomo jak ;D .
Oczywiscie na basach sie poprawie i bede sie bawil lepiej Razz .


PS.
B:Rasta Trans
A:Reggae Dance
M:Positive news
BAM:Reggae Luz

Pozdro dla reszty "niewiadomo"


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 12:00, 17 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Carnage
Administrator



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/666

   

jak tam zajechalem odrazu mialem przeczucie ze tam mi sie podobac nie bedzie mam nadzieje ze na zadnym wiecej festiwalu sie az tak nie roszczaruje i zalamie nie to zebym wolal sam w bialym zostac bo niktóre chwile byly niebianskie lecz nikture koszmarne
Mareczku fotki przeslij


Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 13:29, 17 Lip 2006
 Zobacz profil autora
Aga
/\\//\\//\\//\\/^^^//\\//\\//\\//\\/



Dołączył: 03 Cze 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/666

   

o nawet rozpisales, co kto kiedy spiewa, no jak masz jakies fotki to zapodaj Wink

Post został pochwalony 0 razy
Post Pon 23:16, 17 Lip 2006
 Zobacz profil autora

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa).
Obecny czas to Czw 10:53, 15 Lis 2018
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin